Tournooiveld de toegangspoort van Den Haag

De parkeergarage wordt ontwikkeld in het historisch deel van het centrum van Den Haag, rijk aan culturele instellingen, winkels en horeca. Het belangrijkste doel is informatie geven aan bezoekers van de stad, omwonende en ondernemers in de buurt daarom is er gevraagd om een creatieve en innovatieve website te ontwikkelen.

Merkidentiteit

We willen een website ontwikkelen die past bij het bezoekdoel, namelijk: het informeren van de bezoekers. Maar tegelijkertijd willen we ook een website die past bij alle betrokken partijen. We hebben besloten om de Dura Vermeer uitstraling te combineren met het sterke en betrouwbare van Interparking. Studio Maker is erg blij dat we de nieuwe en doelgericht design principes konden toe passen op dit project.

Gebruikerservaring

Om goed te informeren, hebben we besloten om gebruikers het gevoel te geven dat zij betrokken zijn op alle niveaus; van de manier waarop de fases in beeld komen, tot het promoten van een ondernemer op de website. Op elke plek in de website, krijgen gebruikers de juiste online beleving door middel van uitgebreide informatie, goede visuals en dat achter een bureau, op de bank of in de auto.

Google Maps

Omdat de kaart de held van de gebruikerservaring is wisten we dat we een overzichtelijke look-and-feel de sleutel zou zijn. De kaarten laten zoals ze zijn, zou niet werken. Na een periode van creatieve en technische verkenning, waren we in staat om de loopafstand en filters alle met behoud van de Google Maps functionaliteit te bereiken.

Wil je ook met ons samenwerken?

Start hier jouw project